Neem contact op
Heeft u een vraag of misschien een klacht? Kies een contactmogelijkheid:
Problemen met bezorging?
Heeft u vragen of problemen met de verzending van uw pakket, dan kunt u direct contact opnemen met Jan Geert Plaisier via het e-mailadres [email protected]. Hij zal u graag verder helpen.
Klachten?
Ons uitgangspunt is: het voor u en voor onszelf zo eenvoudig mogelijk houden! Dus is er een probleem, dan lossen we het graag snel op. Laat het ons snel weten. Dat kan per e-mail of Whatsapp op werkdagen tussen 08.30 en 16.30. We zijn ook telefonisch bereikbaar van 8.30 tot 16.00. Wij zullen altijd proberen de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Na ontvangst van de klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht altijd zo snel mogelijk beantwoorden. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Colofon
Paracord.eu (Meitrade B.V.)
Ruben van Duin & Sander Kwantes
Adres/ Afhaalmagazijn:
van der Giessenweg 19
2921 LP Krimpen aan den IJssel
(werkdagen: 08.30 - 16.30u)
KVK te Rotterdam: 60169486
Btw-nummer: NL853793037B01
Bank / Betaalgegevens
Paracord.eu
IBAN nummer: NL26 RABO 0156068222
BIC code: RABONL2U
Overschrijving via paypal kan door ons paypal account te gebruiken.
Paypal account: paypal.me/ParacordEU
Op de hoogte blijven
Wilt u op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen en nieuwste kleuren?
Volg ons op social media, of meld u aan voor de nieuwsbrief.