Neem contact op
Heb je een vraag of misschien een klacht? Kies een contactmogelijkheid:
Problemen met bezorging?
Als je vragen of problemen hebt met betrekking tot de levering van je pakket, kun je rechtstreeks contact opnemen met onze klantenservice. Graag met vermelding van je bestelnummer door een e-mail te sturen naar: [email protected]. We helpen je graag.
Klachten?
Ons uitgangspunt is: het voor jou en onszelf zo eenvoudig mogelijk houden! Dus is er een probleem, dan lossen we het graag snel op. Laat het ons snel weten. Dat kan per e-mail of WhatsApp op werkdagen tussen 08.30 en 16.30 uur. We zijn ook telefonisch bereikbaar van 8.30 tot 16.00 uur. Wij zullen altijd proberen de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Wij zullen altijd zo snel mogelijk op je klacht antwoorden. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Colofon
Paracord.eu (Meitrade B.V.)
Ruben van Duin & Sander Kwantes
Adres/ Afhaalmagazijn:
van der Giessenweg 19
2921 LP Krimpen aan den IJssel
(werkdagen: 08.30 - 16.30u)
KVK te Rotterdam: 60169486
Btw-nummer: NL853793037B01
Bank / Betaalgegevens
Paracord.eu
IBAN nummer: NL26 RABO 0156068222
BIC code: RABONL2U
Overschrijving via paypal kan door ons paypal account te gebruiken.
Paypal account: paypal.me/ParacordEU
Op de hoogte blijven
Wil je op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen en nieuwste kleuren?
Volg ons op social media, of meld je aan voor de nieuwsbrief.